wtorek, 18 marca 2014

diy i mini tutorial... Katana po babci...


Witajcie... Niedawno w szafie zalazłam katanę, która należała do mojej zmarłej babci... :( Babcia mimo swoich 72 lat miała bardzo młodzieżowy styl ubierania się... :) Pamiętam wiele sytuacji, w których szykowałam ciuchy do oddania, a babcia wybierała z nich te rzeczy, które się jej podobały :) Po odejściu babci zabrałam z jej domu te rzeczy, które najbardziej mi się z nią kojarzyły... i jedną z nich jest ta katana. Postanowiłam ją troszkę odświeżyć. Wycięłam rękawy z bluzy, którą kupiłam w SH za 1 zł i doszyłam do kurtki naszyłam małe elementy na kieszonkę i kurtka na wiosnę jak znalazł :)




 
 Tak wyglądała przed




 Wycięłam rękawy i za pomącą maszyny doszyłam do kurtki
(wybaczcie jakość zdjęć, ale były robione późno w nocy)

 


i o to efekt:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz